شما به راحتی می توانید با قابلیت های رپورتاژ آگهی رایگان خدمات خود را در دنیا اینترنت به کاربران خود معرفی کنید. وب سایت هایی که رنک بالایی در صفحه نتایج جستجوی گوگل دارند شرایطی را برای سایت های دیگر قرار می دهند تا آن ها نیز با قرار دادن رپورتاژ آگهی خود در وب سایت، باعث بهبود ترافیک وب سایت شما شود.
افزایش بازدید کنندگان وب سایت آن، از معدود خدماتی است که یک رپورتاژ آگهی رایگان می تواند به وب سایت و کسب و کار شما ارائه دهد. البته که همین دو مورد توانسته وب سایت های زیادی را مانند بست فارسی به جایگاه های بالایی در نتایج گوگل و هدفشان برساند.
در رپورتاژ آگهی های رایگان برخی از وب سایت ها مانند bestfarsi خدمات تبلیغاتی فوق العاده ای را برای بازه زمانی خاص و یا برای برخی وب سایت هایی که ویژگی های خاصی دارند، قرار می دهد. رپورتاژ آگهی رایگان ماهیت کلی رپورتاژ آگهی را دارد. ولی در برخی موارد با هم تفاوت هایی دارند.
وب سایت بست فارسی که توسط وحید قمصری به موفقیت های روزافزونی رسیده است، بهترین ها را در دنیای اینترنت به شما معرفی کرده و یکی از خدماتی که می تواند به کسب و کار های مختلف ارائه دهد، رپورتاژ آگهی رایگان است. رپورتاژ آگهی در چارچوب تبلیغات اینترنتی و سئو وب سایت به عنوان یک گزارش یا مصاحبه برای معرفی کسب و کار یا وب سایت در سایت هایی مانند بست فارسی مطرح شده است و بصورت یک حبر تبلیغاتی مورد انتشار قرار می دهد.
تبلیغات از طریق رپورتاژ آگهی معمولا در قالب هایی همچون متن و عکس می تواند خدمات شما را به بازدید کنندگان مختلف نمایش دهد. هر رپورتاژ در هر قالب، باید بر اساس قوانین و چارچوب هایی باشد که توسط وب سایت ارائه دهنده خدمات رپورتاژ مانند bestfarsi وحید قمصری، تعیین می کند.
رعایت اصول سئو می تواند شما را به رتبه های بالایی در نتایج گوگل و هدف شما یعنی پیشرفت در دنیا اینترنت و توسعه کسب و کار شما برساند. حال امروزه یکی از راهکارهایی که می تواند بر سئو وب سایت و رتبه شما در صفحه نتایج جستجو کمک کند، رپورتاژ آگهی رایگان است. این آیتم می تواند روند رو به رشدی برای سئو و بهینه سازی وب سایت شما انجام دهد.
گوگل در آخرین بروز رسانی های خود دریافت لینک از مطالب مرتبط در سایت های پربازدید با اتوریتی بالا، تاثیرگذاری منحصر به فردی در ارتقاء رتبه سایت شما در گوگل می گذارد . در محتوای رپورتاژ معمولا بین سه تا پنج کلمه کلیدی به وب سایت شما لینک داده می شود که این می تواند بازدید بالایی را برای شما به ارمغان بیاورد. همچنین این تنها روش تبلیغاتی است بی ارزش نمی شود و با بروز رسانی آن می توانید افزایش بازدید سایت خود را روز به روز بیشتر کنید.
وب سایت bestfarsi وحید قمصری در خدمات رپورتاژ آگهی به صورت رایگان خدمات ویژه ای را به قالب خاص خود به شما ارائه می دهد. در ادامه با نوعی از این رپورتاژ آشنا می شویم.
وحید قمصری با تیم متخصص خود به تحلیل وب سایت ها می پردازد و بهترین ها را بر می گزیند. بهترین ویژگی گروه bestfarsi نقد وب سایت ها در حوزه های مختلف است.
شما با مراجعه به وب سایت بست فارسی می توانید بهترین انتخاب ها را در حوزه هایی مانند فروش بلیط، سایت خبری، دانلود فیلم و ... داشته باشید. این وب سایت بهترین ها به عنوان top 10 مانند مثال زیر به کاربران نشان می دهد:
رپورتاژ آگهی سایت bestfarsi با استقبال زیادی روبرو شده است. او سعی دارد تا بازدید گسترده وب سایت خود را با دیگران به اشتراک بگذارد. شما با قرار دادن رپورتاژ خود در این سایت اگر توسط تیم متخصص آقای قمصری مورد تایید قرار بگیرید می توانید به عنوان بهترین ها در وب سایت های ایرانی معرفی شوید. یکی از ویژگی های خاص رپورتاژ آگهی رایگان وحید قمصری قرار گرفتن کنار معرفی بهترین وب سایت های ایرانی است که این جریان می تواند بازدید بالایی را برای شما ایجاد کند.
هنوز هم آدمها را بر اساس هوششان میسنجید؟
هنوز هم فکر میکنید افراد خیلی موفق، هوش ذاتی خیلی خوبی داشتهاند؟
پس به صحبت آلفرد بینه (کسی که ضریب هوشی یا همان آی کیو را اختراع کرد) گوش کنید:
«برخی از فیلسوفها میگویند هوش هر فرد، چیز ثابتی است. باید به این بدبینی وحشیانه، اعتراض کرد!»
حتی خود کسی آی کیو را اختراع کرده، چنین جمله حماسی و اعتراضیای دارد!
هرچند هنوز هم کسی منکر تأثیرگذاری کم یا زیاد ژنتیک، آی کیو و یا بهره هوشی در میزان موفقیت یا آیندهی یک فرد نیست، اما بهره هوشی دیگر از لیست عوامل اصلی موفقیت، خط خورده است.
قبلاً تنها و تنها به بهره هوشی یا آی کیو نگاه میکردند و فکر میکردند هرچه یک فرد هوش بیشتری داشته باشد، در آینده موفقتر است.
تا اینکه آقای گاردنر، نظریه هوشهای چندگانه ارائه داد.
آقای گاردنر میگفت هرکدام از ما انسانها، در یک یا چند هوش، قویتریم. او این نکته را هم اضافه کرده بود که هرکدام از این هوشها (مثل هوش کلامی، هوش منطقی و غیره) را میتوانیم پرورش دهیم، با تمرین قویترش کنیم و با مطابق میلمان تغییرشان دهیم؛ اما تنها بهره هوشی نمیتواند تعیینکننده باشد.
به زبان سادهتر، اگر فرض کنیم شما با یک «آیکیوی بسیار بالا» بتوانید صاحب یک کرسی در بهترین دانشگاه جهان شوید، اگر سایر مهارتهای ضروری را بلد نباشید، هرگز نمیتوانید این جایگاه مهم را حفظ کنید.
همین الان هم اگر کمی در حافظهتان جستجو کنید، کسانی را پیدا خواهید کرد که مثلاً پول و ارث زیادی بهشان رسیده اما نتوانستهاند با آن کاری کنند یا آن را چند برابر کنند! چون مهارتهای لازم و ضروری را بلد نبودهاند!
بیشترین احتمال موفقیت هنگامی وجود خواهد داشت که شما هم دارای هوش خوبی باشید و هم بتوانید مهارتهایی را در خود پرورش دهید که در زندگیتان هر روز جریان دارند و کاربردی هستند.
بنابراین اگر هوش را کنار بگذاریم باید به دنبال عوامل دیگری برای موفقیت بگردیم. عواملی که بتوانیم پرورششان دهیم و مثل ماهیچههایی که با ورزش قوی و قدرتمند میشوند، بتوانیم با تمرین و تکرار و زحمت، رشدشان دهیم.
شاید بد نباشد به سراغ مهارتهای نرم برویم.
مهارتهای نرم، مهارتهایی هستند که در مدارس ایران، از ابتدایی تا فارغالتحصیلی، یا خیلی ناقص و بد به آنها پرداخته شده و یا کلاً چیز مهمی به حساب نیامده و بی خیالش شدهاند.
شما یادتان می آید در مدارس به شما مهارت های زندگی درس داده باشند؟ یادتان هست کسی برای بالا بردن اعتماد به نفس شما تلاش کرده باشد؟ به خاطر دارید حتی یکبار در مورد مهارت های مهمی مثل تصمیم گیری یا حل مسئله با شما صحبت کرده باشند؟
هدف گذاری را چه کسی به شما یاد داده است؟ در مورد هوش هیجانی و اهمیت زیادش چه کسی به شما آموزش داده است؟
مهارتهای نرم، مهارتهای ذهنی هستند که ارزیابی کمیت و عدد آنها دشوارتر از مهارتهای سخت (مثل مدرک تحصیلی، زبان خارجی و غیره) است. به مهارتهای نرم «مهارتهای انسانی» و یا «مهارتهای بین فردی» هم میگویند.
اگر به زندگی افراد موفق نگاه کنیم، میبینیم آنها چقدر برای یادگیری برخی مهارتها که شاید از دید ما بیفایده میآید، تلاش کردهاند و برایش زحمت کشیدهاند.
آنها مهارتهای ارتباطی قوی دارند، میدانند با هرکسی چطور باید حرف بزنند. به این فکر کنید که آدمهای کاریزماتیک و موفق، چقدر خوب با دیگران ارتباط برقرار میکنند، چقدر خوب صحبت میکنند، دیگران را چطور جذب میکنند، چطور در مذاکرات و معاملات برنده میشود، چگونه فرصتها را میبینند و چطور آینده را به درستی پیشبینی میکنند.
آنها حل مسئله را بلدند، مهارت تصمیمگیری را یاد گرفتهاند، روی آموزش فن بیان خودشان کار کردهاند و برای یادگیری چنین مهارتهایی بارها و بارها تمرین کردهاند و طعم شکست را زیاد چشیدهاند.
یادمان باشد، بهترین سرمایهگذاری دنیا، نه در بانک و مسکن و غیره، که سرمایهگذاری روی خودمان است.
وقتی خودمان حسابی رشد کنیم، آنگاه افکار تازه و جدید به سراغمان میآید و فرصتهای جدید جلوی راهمان پیدا میشود.